Followers

Tuesday, April 27, 2010

~PERFECT SLIM DETOX PATCH~


1. Detox Patch
Harga Pasaran : RM 90.00
Harga Luvbudgetcorner : RM 85.00
**************************************

Perfect Slim patch telah menjadi produk unggul di Jepun, Korea, Taiwan dan negara-negara Asia sebagai produk pelangsingan terkini dan diminati. Kajian Sains selama 30 tahun, menghasilkan keputusan yang menakjubkan. PERFECT SLIM patch dijamin 100% selamat dan tiada kesan sampingan.


Pakar perubaan Jepun mendapati bahawa gam dari pokok Oak dan Birch mempunyai kesan detosifikasi yang hebat. Gam ini diekstrak dan diproses pada suhu yang tinggi bersama-sama bahan-bahan semulajadi yang lain, dihancurkan menjadi serbuk dan dibungkus dalam uncang menjadi pelekat detoksifikasi yang hebat untuk abad ini.

Selain berfungsi sebagai bahan penyahtoksik,ia juga meningkatkan kadar metabolisma, memecahkan lemak-lemak yang berada di tisu dan seterusnya memberi kesan ajaib dalam mengurangkan berat badan dan mendapatkan kulit yang lebih sempurna. Penyelidikan pakar-pakar dari Jepun juga membuktikan kehadiran mineral semulajadi dan ion negative di dalam PERFECT SLIM patch membantu mengurangkan masalah penghadaman dan menurunkan tahap kalori seseorang. PERFECT SLIM patch lebih berkesan dipakai ditapak kaki selama 6 jam hingga 8 jam pada waktu malam kerana lebih 62 titik akupuntur tertumpu ditapak kaki dari jumlah keseluruhan 360 titik akupuntur yang berada diseluruh tubuh badan manusia. Toksin-toksin yang diserap ini akan diekstrakkan dan keluar melalui liang-liang peluh ditapak kaki sewaktu kita tidur.

Pengguna dinasihatkan agar meminum air yang cukup sekitar 2.5 liter hingga 3 liter setiap hari bagi mendapatkan keputusan yang maksimum.


Kesan Ke Atas Pemakaian Perfect Slim Patch
1. Mengaktifkan sel-sel badan
2. Mengimbangkan sistem imun dalam badan
3. Mengawal selera makan
4. Meningkatkan kadar metabolisma
5. Melegakan Gout
6. Mengurangkan sakit dan bengkak kaki
7. Mengeluarkan lemak yang berlebihan
8. Membantu tidur yang lena
9. Menyingkirkan toksin bahaya dalam badan terutama toksin yang berkumpul dihati

*SUMBER DAN RUJUKAN DARI OFFICIAL WEBSITE PERFECT INFINITY.

Perfect Slim Patch ini juga mampu mengurangkan resdung dan juga masalah sembelit



Perfect Slim patch TIDAK MEMERLUKAN diet keterlaluan, ubat-ubatan, ataupun senaman yang berat. Cukuplah hanya dengan pemakanan seimbang yang biasa, senaman ringan dan yang PALING PENTING ialah minum air yang banyak setiap hari dapat membantu mengurangkan berat badan dan mengurangkan lemak.
Produk ini adalah sesuai untuk semua lelaki dan wanita yang mahu mencuba melangsingkan badan dan disamping mendapat kesihatan yang baik tanpa perlu bersusah payah.

HANYA TAMPAL SEBELUM TIDUR DAN CABUT SELEPAS BANGUN TIDUR. SENANG BUKAN?

No comments:

Post a Comment

Blog Archive