Followers

Thursday, May 6, 2010

~JUS QASEH ~ ANA EDAR SDN BHD~

1. Jus Qaseh Kekanda
Harga Pasaran : RM 71.90
Harga Luvbudgetcorner : RM 64.00
***********************************

2. Jus Qaseh Adinda

Harga Pasaran : RM 71.90
Harga Luvbudgetcorner : RM 64.00
************************************
Keunikan Qaseh


*Melancarkan perjalanan darah sebagai agen dalam tubuh untuk membawa oksigen,nutrien dan air.

*Membekalkan tenaga fizikal dan minda

*Mempertingkatkan sistem ketahanan tubuh badan

*Merawat keputihan,sengugut dan hormon tak stabil - peluang mendapatkan zuriat

Kelebihan qaseh dari sudut emosi

*Kaya dengan triptofan - memberi ketenangan luaran dan dalaman

*Spiritual - makanan sunnah yang diberkati kerana proses pengilangan yang mengikut syariat (IMP) // Pembentukan jiwa mukmin adalah menjaga makanan kita\\

*Pilihan bijak - mudah pengambilan dan ramuan yang berkualiti (madu,kurma,habbatus sauda,buah tin,buah zaitun, air zam zam serta herba-herba terpilih)

*Berbaloi - Menjimatkan dan elakkan kos perubatan yang tinggi.
 
Qaseh Kesihatan Dari Hujung Rambut Hingga Hujung Kaki......
Gabungan intipati Qaseh merupakan gabungan sunnah dan herba tempatan yang melengkapi keperluan tubuh dari hujung rambut hungga hujung kaki. Ia meliputi keperluan kepada sistem dan fungsi itu sendiri dari:

Darah - Mengimbangi kepekatan darah dalam tubuh agar tidak terlau pekat serta mudah dihantar ke seluruh anggota badan. Hormon dan kandungan gula dalam darah juga seimbang mengikut keperluan tubuh.

Saraf - Apabila darah mudah dihantar keseluruh anggota maka saluran saraf juga akan berkembang dengan baik tidak lagi sempit kerana darah juga membekalkan oksigen.

Otak - Lebih cerdas dan daya ingatan lebih mantap kerana darah membekalkan oksigen lebihbanyak. lebih-lebih lagi bagi anda yang banyak menggunakan tenaga otak seperti jurutera dan seumpamanya.

Jantung & Paru-Paru - Lebih sihat kerana tidak dibebani dengan darah yang terlalu pekat. Paru-paru lebih tenang dalam mengimbangi sistem pernafasan.

Tenaga - Daya kekuatan otot dipertingkatkan.

Usus - Bekerja dengan lebih baik apabila makanan lebih mudah dicernakan dan lebih rehat.Masalah buasir dapat dijauhi.

Buah Pinggang - Menapis dengan lebih efiktif kerana bekalan darah dan oksigen lancar. Dan menyalurkan toksin dan sisa ke bahagian pencernaan dengan lancar.

Kulit - Lebih segar dan sihatapabila mikro-saraf menerima darah dan oksigen dengan banyak. Luka mudah pulih dan parut menjadi minima atas penjanaan Alpha Hydroxy Acids (AHA) di dalam tubuh yang berfungsi meningkatkan kadar pertumbuhan sel-sel baru.

Rambut - Lebih kuat dan tidak mudah gugur kerana kulit kepala yang sihat.

Mata,Telinga,Hidung & Rongga Pernafasan - Penglihatan dan pendengaran lebih tajam dan deria bau lebih peka. Hidung juga sukar dijangkiti penyakit dari kesan pendedahan kepada pencemaran habuk,debu dan kotoran lain. Bakteria sukat menjangkiti saluran nafas dari kerongkong hingga ke paru-paru.

Rahim - Lebih selesa mengikut situasi semasa. Kitaran haid lebih teratus. Menjauhi keputihan kerana fungus dan bakteria sukar menjangkiti. Jika hamil,rahim akan lebih relaks dan fleksibel bergantung kepada pembesaran kandungan. Menopause dapt dijauhi dari mendatangi pada waktu awal.

Tulang,Gigi & Sendi - Tulang dan gigi lebih teguh dan kukuh. Tidak mudah rapuh. Bekalan kalsium yang diperolehi, semasa ke semasa dari pemakanan ini. Bakteriasukar menjangkiti. Sendi lebih kuat dan sihat.

Ibu Hamil - Lebih bertenaga untuk kekuatan ibu seharian dan pada waktu bersalin. Menggantikan darah serta tenaga yang hilang dengan segera. Anak dalam kandungan lebih sihat,tenang dan tidak mudah dijangkiti penyakit kerana daya tahan penyakit dan zat yang cukup.

Organ Dalaman Lelaki & Wanita - Lebih tenaga,bersih dan sihat. Peluang hamil lebih tinggi untuk wanita yang sukar hamil. Memekat,menyihat serta menyuburkan mani.
Qaseh yang merupakan gabungan makanan sunnah ini mengandungi:

*Vitamin - A,B,B1,B2,B3,B5,B6,C,D,E dan K.

*Asid - Omega 3 (Alpha -Linolenic),Omega 6 (Linoenic Acid),Arginie, Triptofan,Asid Amino,Folate,Tannin,Astringen,Sialagogue,Nalidixic Acid.

*Mineral - Kalsium,Fosforus,Sulfur,Zat Besi,Karbon,Magnesium,Natrium,Kalium,Klorin,Iodin, Sodium,Kuprum,Mangan,Silika,Karbohidrat Tinggi,Potassium,Protein,Thiamin,Zink,Ampicillin,T etracycline,Cotrimoxazole,Gentamicin,Exspectorant, Eugenol,Flavanoid,Hydroxyl Cavicol,Polyphenol,Sialagoga,Beta-Sitosterol,Antihistamine,Flavanoid Glycosides,Terpenoids,Nigellone,Beta-carotene.

*Glukosa,Friktosa dan Sakarin.

2 comments:

  1. Assalamualaikum
    Pn, jus qaseh ni de stock lg? Skrg hrga brpe?

    ReplyDelete
  2. Salam, boleh hubungi cikgu ct untuk dapatkan stok qaseh. :)
    Fb : Qaseh Qaisara Trading. Tq

    ReplyDelete